dnes je 20.4.2024

Input:

Ukázka PLPP pro stávajícího žáka naší školy

16.2.2019, , Zdroj: Verlag Dashöfer

24
Ukázka PLPP pro stávajícího žáka naší školy

Mgr. Lenka Štefanová

Plán pedagogické podpory

Jméno a příjmení dítěte, žáka nebo studenta (dále jen "žáka") T. D.
Škola
Ročník Třetí
Důvod k přistoupení sestavení PLPP Obtíže v písemném projevu, mluveném projevu, dysgramatismy a vázne logické myšlení
Datum vyhotovení 15. března 2017
Vyhodnocení PLPP plánováno ke dni 15. června2017
I. Charakteristika žáka a jeho obtíží
Tomášek je milý, kamarádský chlapec. Při vyučování spolupracuje, snaží se. Se spolužáky nemá žádné konflikty a k dospělým se chová slušně, vstřícně. Přestože opakoval ročník, prohlubují se potíže především v českém jazyce. Nezvládá písemný projev, není schopen samostatného přepisu, diktát nezvládá vůbec. Domácí příprava není ideální.
II. Stanovení cílů PLPP
- Zlepšení úrovně techniky čtení a čtení s porozuměním.- Zlepšení písemného projevu.- Rozvoj logického myšlení.- Zafixování základních gramatických pravidel, případně je umět používat za pomoci tabulek s přehle dy učiva.
III. Podpůrná opatření ve škole
a) Metody výuky
- Spolupráce s asistentkou pedagoga.- Velmi často je potřeba zopakovat zadání úkolů, zopakovat instrukci.- Osvědčila se také dopomoc prvního kroku, případně dalších kroků.- Kontrola pochopení zadaných úkolů pomocí zpětné vazby.- Diktáty píše Tomášek formou doplňování.
b) Organizace výuky
Nahrávám...
Nahrávám...