Autoevaluace
Vlastní hodnocení Název
školy dle zřizovací listiny
I.
Ředitel Název školy dle zřizovací listiny (dále jen škola")
vydává dle ustanovení § 12 odst. 1 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším
odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších změn a dodatků,
a podle ustanovení § 8 a
násl. vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů,
výročních zpráv a vlastního hodnocení školy, v platném znění, vlastní
hodnocení školy za období od Datum do Datum. Toto hodnocení
navazuje obsahově na vlastní hodnocení školy ze dne Datum.
II.
Základní údaje školy
Název
školy dle zřizovací listiny:
Sídlo
školy:
Právní
forma:
Identifikátor
právnické osoby:
IČO:
IZO:
Zřizovatel:
Ředitel
školy:
Zástupce
ředitele školy:
Rada
školy:
Součásti
školy a jejich IZO:
Místa
poskytovaného vzdělávání:
Telefon:
E-mail:
III.
Stručná charakteristika školy
Stručný
popis školy a podmínek, v nichž působí, význam školy pro daný region, součásti školy,
poskytované služby apod. ...
IV.
Stručná charakteristika oborů, profil absolventa
Nabízené obory,
stručná charakteristika, profily absolventů, uplatnitelnost na trhu práce apod.
- Bor III. a IV. nejsou povinnou součástí vlastního hodnocení školy.
V.
Cíle stanovené v koncepčním záměru rozvoje školy a ve školním
vzdělávacím programu
a jejich plnění
V koncepčním záměru rozvoje školy byly stanoveny tyto
cíle: (specifikovat cíle stanovené v koncepčním záměru rozvoje)
např.:
1) podmínky ke vzdělávání:
a) stanovené cíle v jednotlivých
horizontech (krátkodobé, střednědobé, dlouhodobé), ,
b) plnění stanovených cílů - co se podařilo
splnit, co se nesplnilo,
c) účinnost opatření
od minulého vlastního hodnocení školy,
d) nová opatření,
která povedou k plnění stanovených cílů,
2) průběh vzdělávání:
a) stanovené cíle v jednotlivých
horizontech (krátkodobé, střednědobé, dlouhodobé),
b) plnění stanovených cílů - co se podařilo
splnit, co se nesplnilo,
c) účinnost opatření
od minulého vlastního hodnocení školy,
d) nová opatření,
která povedou k plnění stanovených cílů,
3) podpora školy žákům
a studentům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů a
dalších osob na vzdělávání:
a) stanovené cíle v jednotlivých
horizontech (krátkodobé, střednědobé, dlouhodobé),
b) plnění stanovených cílů - co se podařilo
splnit, co se nesplnilo,
c) účinnost opatření
od minulého vlastního hodnocení školy,
d) nová opatření,
která povedou k plnění stanovených cílů,
4) výsledky vzdělávání
žáků a studentů, v případě středních škol a vyšších odborných škol také
uplatnitelnost absolventů na trhu práce:
a) stanovené cíle v jednotlivých
horizontech (krátkodobé, střednědobé, dlouhodobé), b) plnění stanovených cílů - co se podařilo splnit, co se
nesplnilo,
c) účinnost opatření
od minulého vlastního hodnocení školy,
d) nová opatření,
která povedou k plnění stanovených cílů,
5) řízení školy,
kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků:
a) stanovené cíle v jednotlivých
horizontech (krátkodobé, střednědobé, dlouhodobé),
b) plnění stanovených cílů - co se podařilo
splnit, co se…